Introductiepagina

Deze site van de Parochie St. Petrus Banden te Heer - Maastricht laat u kennismaken met de parochie, brengt u op de hoogte van de actuele stand van zaken, en verschaft informatie over geloof, activiteiten en contactpersonen. Voor de jeugd en wie zich jeugdig voelt iets leuks en veel nuttigs, zoals de kleurplaat van de week en het stripverhaal van de maand. Via deze site kunt u ook een afspraak maken voor een bezichtiging van de glas-in-lood-ramen, de toren met de klokken en van de gewelven door uw bedrijf

OVERVIEW

The website parochieheer.nl currently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have parsed one page within the site parochieheer.nl and found two websites linking to parochieheer.nl.

PAROCHIEHEER.NL TRAFFIC

The website parochieheer.nl has seen fluctuating quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for parochieheer.nl

Traffic ranking (by month) for parochieheer.nl

Traffic ranking by day of the week for parochieheer.nl

WHAT DOES PAROCHIEHEER.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of parochieheer.nl Mobile Screenshot of parochieheer.nl Tablet Screenshot of parochieheer.nl

PAROCHIEHEER.NL SERVER

I detected that a single root page on parochieheer.nl took eight hundred and thirteen milliseconds to load. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
83.137.145.97

We identified that this website is using the Apache os.

Introductiepagina

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website parochieheer.nl has the following in the web site, "Hier vindt u bijna alle info over de parochie." I analyzed that the website also stated " Deze site van de Parochie Sint Petrus Banden te Heer - Maastricht." They also stated " Laat u kennismaken met de parochie,. Brengt u op de hoogte van de actuele stand van zaken,. En verschaft informatie over geloof, activiteiten en contactpersonen. Voor de jeugd en wie zich jeugdig voelt iets leuks en veel nuttigs, zoals de kleurplaat van de week en het stripverhaal van de maand. TELEFOON 043 361 00 28. FAX 043 361 00 28." The meta header had RK as the first search term. This keyword was followed by Rooms Katholiek, geloof, and kerk which isn't as important as RK. The other words they used was Maastricht. parochie is also included but might not be understood by web crawlers.

SEE OTHER WEBSITES

Parochie Heilige Geest Parochie Heilige Geest - Parochie Heilige Geest

Fietseninzameling zaterdag 14 april 9. Nieuwsbrief 4 van het Vicariaat is uit . Dit is vrijdag 6 April en de wereld . In a better world Ook zin om eens . Op zaterdag 14 april wordt er weer een . Wij zijn een ANBI instelling.

Parochie Heilig Kruis - De Parochie

De 10 wegwijzers van God.

- ParochiemagaZIN

ParochiemagaZIN ondersteunt parochies bij het maken van een fris eigentijds parochieblad. U ontwerpt zelf eenvoudig uw eigen parochieblad met ons slimme online opmaaksysteem en maakt gebruik van het extra redactieaanbod. Voor afzonderlijke, samenwerkende of gefuseerde parochies. Tineke Schouten in Woorden van Waarde.

Parochie Sint Nicolaas Meijel Berichten uit onze parochie

Op zaterdag, 14 april 2018. Kerkdiensten 14 tot en met 22 april. Zie voor algemene informatie Algemene gegevens. Om even bij stil te staan. Om even bij stil te staan. Wekelijkse gedachten door kapelaan Roger Maenen. De lente lonkt, de aarde pronkt,. Stil volg ik al haar kleuren. Ik ruik de eerste geuren,.